Mudman's Cafe
Search:
FAB Login
Username:
Password:
Fighter Select





Universal Dialogue
Balrog
Before Dirty Bull
I'll pulverise you!

Ending
Balrog: Hey!
Child: Y-Yes?
Balrog: What can you do, anyway?
Child: Like what?
Balrog: If you're supposed to be a replacement body for him, you gotta do somethin'! Can you fly or see the future or what?
Child: I... I'm sorry. By myself, I...
Balrog: You can't do nothin' by yourself, huh? Even more worthless than I thought! Well, I saved ya, so ya better do somethin' for me!


Intro
Hmpf. That's a lotta cash for a job like this. Coming from Bison, I'd expect something a little more interesting than keeping an eye on some doll. I dunno if he wants a new replacement body or what, but he's definitely up to somethin' evil, that's for sure. Wait a second. He's spent an awful lot of time and money getting those dolls made, and if he's gone to the trouble of having me guard the damn things, I'd say those freaks must be worth some major cash. Heh heh he. I can almost smell the money now... If I can pull this off, I'll be on easy street forever!

Win Quote
I don't need nothin' I can't buy with cold, hard cash!

Nothin' feels as satisfyin' as knockin' chumps out with these here fists!

Beat it, chump!

So, you got any information I can sell? Spill it before I split your head open!

You should be grateful you even had a chance to step into the ring with me!

I'm tired of wastin' my talents on third-rate chumps like you!

Hah ha ha ha ha ha ha!

You tried to hit me just now, didn't ya? I'll make you pay for that!

Gimme all your money before I punch your lights out, chump!

Damn! My fists have your blood on them!

I don't have time to waste on losers like you!

Win Quote vs. Abel
Tryin' to throw me around like that is just gonna make me more mad!

Win Quote vs. Adon
You can call yourself the king all day long, but I whipped you in the end!

Win Quote vs. Akuma
You think you're some kinda demon, but you can't beat a boxer? Whatta loser!

Win Quote vs. Bison
I'll do what you say as long as you pay, but you know I'm stronger than you!

Win Quote vs. Blanka
Even if an animal like you managed to win, you'd still be an animal!

Win Quote vs. Cammy
Finally ready to shut up and be still? I've had it with punks like you!

Win Quote vs. Chun Li
I'll make you regret that you were ever born, you two-bit chump!

Win Quote vs. Cody
You shoulda known what you were walkin' into when you decided to take me on!

Win Quote vs. Crimson Viper
Glad to meet someone else who values money. Now cough up some cash!

Win Quote vs. Dan
Can't believe I got my gloves all dirty wastin' time with a loser like you!

Win Quote vs. Dee Jay
That'll teach you to dance around like an idiot when you fight!

Win Quote vs. Dhalsim
You put on a nice magic show, but it ain't no use in the ring!

Win Quote vs. Dudley
I guess they have different standards for boxing champs in England, huh?

Win Quote vs. El Fuerte
One bite of your crappy cooking is enough to knock anyone out!

Win Quote vs. Evil Ryu
What the hell was that!? Are you a fighter, or some bum off the street!?

Win Quote vs. Fei Long
You fought better than you do in your crappy movies, but you still lost!

Win Quote vs. Gen
You actually thought you could beat me, old-timer? You off your meds?

Win Quote vs. Gouken
Next time you get all preachy, make sure you have the guts to follow through!

Win Quote vs. Guile
You shoulda learned your lesson when Bison offed your friend!

Win Quote Vs. Guy
How'd you make it this far in the tournament with weak moves like that?

Win Quote vs. Hakan
Come at me with that oil one more time an' I'll toss a match your way, chump!

Win Quote vs. Honda
I don't give a crap about tradition or honor! You ain't nothin' on me!

Win Quote vs. Ibuki
They let kids into these tournaments now? Is this some kinda joke?

Win Quote vs. Juri
Well? I thought you were gonna kill me? Lost your nerve?

Win Quote vs. Ken
I hear you're rich. Pay me now an' I'll let you walk away in one piece!

Win Quote vs. Makoto
Next time you face me, bring cash! Sell your dojo if you have to!

Win Quote vs. Oni
And you call yourself a demon! Stop wastin' my time!

Win Quote vs. Rose
So, you just make up a bunch of crap and get paid for it? Nice business model!

Win Quote Vs. Rufus
If you don't shut that fat mouth of yours right now, I swear I'll kill you!

Win Quote vs. Ryu
You ain't nothin' but a poor sap without two dimes to rub together!

Win Quote vs. Sagat
You used to sit at Bison's right hand, but now you're nothin' but a has-been!

Win Quote vs. Sakura
I ain't got time to fight some kid with no money to pay me!

Win Quote vs. Seth
I could sell this data for millions! Now, I just need to find a buyer...

Win Quote vs. T. Hawk
What's nature worth if you can't get any money out of it?

Win Quote vs. Vega
You make my skin crawl! I enjoyed watching you squirm!

Win Quote vs. Yang
You better get outta here before I get real mad, loser!

Win Quote vs. Yun
The chumps just keep on comin' huh? Get outta here, you stinkin' kid!

Win Quote vs. Zangief
You mean to tell me you actually get paid for fightin' like that?